Yakutiye Belediyesi Cuma Namazı çıkışı aşure dağıttı
Yakutiye Belediyesi, Muharrem Ayı dolayısıyla Cuma Namazı çıkışı camilerde vatandaşlara aşure dağıttı.
26 Haz 2026 - 15:01
YAYINLANMA
Yakutiye Belediyesi, Muharrem Ayı dolayısıyla Cuma Namazı çıkışı camilerde vatandaşlara aşure dağıttı.
Yakutiye Belediye Başkanı Mahmut Uçar, "Muharrem Ayı vesilesiyle Yakutiye Belediyesi olarak cuma namazının ardından hemşehrilerimize aşure ikramında bulunduk. Paylaşmanın, dayanışmanın ve birlik beraberliğin simgesi olan bu mübarek ayın; ülkemize, milletimize ve tüm İslam alemine hayırlar getirmesini Allah’tan niyaz ediyoruz" dedi.
Yakutiye Belediye Başkanı Mahmut Uçar, "Muharrem Ayı vesilesiyle Yakutiye Belediyesi olarak cuma namazının ardından hemşehrilerimize aşure ikramında bulunduk. Paylaşmanın, dayanışmanın ve birlik beraberliğin simgesi olan bu mübarek ayın; ülkemize, milletimize ve tüm İslam alemine hayırlar getirmesini Allah’tan niyaz ediyoruz" dedi.
Kaynak :
İHA
YORUMLAR
İLGİNİZİ
ÇEKEBİLİR