Beşiktaşlı Jimnastikçilerden 29 madalya
Beşiktaş Jimnastik Takımı’nın sporcuları, Azerbaycan’ın başkenti Bakü’de düzenlenen 23.
23 Haz 2026 - 13:40
YAYINLANMA
Beşiktaş Jimnastik Takımı’nın sporcuları, Azerbaycan’ın başkenti Bakü’de düzenlenen 23. Rhythmic Gymnastics Open Championship Princess Cup Yarışması’nda 29 madalya kazandı.
23. Rhythmic Gymnastics Open Championship Princess Cup Yarışması, 18-21 Haziran tarihleri arasında Azerbaycan’ın başkenti Bakü’de düzenlendi.
Turnuvada boy gösteren Beşiktaş Jimnastik Takımı’nın sporcuları, 18 altın, 6 gümüş ve 5 bronz olmak üzere toplamda 29 madalyanın sahibi oldular.
23. Rhythmic Gymnastics Open Championship Princess Cup Yarışması, 18-21 Haziran tarihleri arasında Azerbaycan’ın başkenti Bakü’de düzenlendi.
Turnuvada boy gösteren Beşiktaş Jimnastik Takımı’nın sporcuları, 18 altın, 6 gümüş ve 5 bronz olmak üzere toplamda 29 madalyanın sahibi oldular.
Kaynak :
İHA
YORUMLAR
İLGİNİZİ
ÇEKEBİLİR