Adana’da battaniyeden servet çıktı

Adana'da halı yıkamacılığı yapan bir esnaf, yıkamak üzere teslim aldığı battaniyenin içinden çıkan para dolu cüzdanları sahibine eksiksiz teslim etti. Ancak yaşlı kadının paralarını aldıktan sonra sorduğu soru dikkat çekti. Seyhan ilçesine bağlı Akkapı Mahallesi'nde yaşanan olayda, halı yıkama işi yapan Mehmet Emin Evşin, müşterisinden aldığı battaniyeleri iş yerinde etiketlemeye başladı. Bu sırada bir battaniyenin içinden üç adet cüzdan çıktığını fark etti.

22 Haz 2026 - 14:22 YAYINLANMA
Adana’da battaniyeden servet çıktı

BATTANİYENİN İÇİNDEN PARA VE KREDİ KARTLARI ÇIKTI

Cüzdanları kontrol eden Evşin, içerisinde yaklaşık 20 bin lira, 50 avro ve çok sayıda kredi kartı bulunduğunu görünce vakit kaybetmeden müşterisine ulaştı. Yaşlı kadını arayarak durumu bildiren duyarlı esnaf, cüzdanları ve içindeki para ile kartları eksiksiz şekilde sahibine teslim etti.

İLK SORUSU POŞETİ OLDU

Kaybolduğunu düşündüğü para ve cüzdanlarına kavuşan yaşlı kadının ilk tepkisi ise şaşkınlık oluşturdu. Cüzdanlarını teslim alan kadın, sevinç yaşamak yerine "Poşetim nerede, poşetim yok" diyerek yanında bulunan poşeti sordu.

Bunun üzerine Mehmet Emin Evşin, battaniyenin içinden yalnızca cüzdanların çıktığını, herhangi bir poşet görmediğini ifade etti.

İçinden yüklü miktarda para çıkan cüzdanları tereddüt etmeden sahibine teslim eden esnafın örnek davranışı çevrede takdirle karşılanırken, yaşanan ilginç diyalog ise cep telefonu kamerasına yansıdı.

YORUMLAR

Maksimum karakter sayısına ulaştınız.

Kalan karakter: